kader



- sende anla artık başka yolu yok bunun yazıkmış kılmış tüymüş hepsi hesap edildi bunların ya.herşeye hazırım diyorum sana. de ki iyilik ediyorsun de ki sevap işliyosun herkesin inandığını birşey vardır bu amına kodumunun hayatında benimkisi de sensin ne yapıyım..
geçen gece çocuk hastaydı ilacı bitmiş almak için dışarı çıktım. sağa sola saldırıp nöbetçi eczane arıyoruz ,birden durup dururken içim cız etti ,bi baktım gene aynı karın ağrısı öyle özlemişim ki seni.dönerken bir meyhane gördüm ,tek içeri girdiğimi hatırlıyorum bi de rakıya yumulduğumu , arkasında en az dört cigaralık .sonra gözümü bir açtım karşıdan karlı dağlar geçiyor bi daha açtım ,başımda bi çocuk kalk abi diyor karsa geldik .otobüsten indim yürümeye başladım dedim allahım nerdeyim ben burası neresi?.. sonra güçbela burayı buldum kapının önünde durup düşündüm, dedim bekir bu kapı ahiret kapısı burası sırat köprüsü bu seferde geçersen bi daha geri dönemezsin .,iyi düşün dedim düşündüm düşündüm ,ama olmadı., dönemedim .sonra bak olum dedim kendi kendime, yolu yok çekiceksin isyan etmenin faydası yok kaderin böyle. yol belli eğ başını uslu uslu yürü şimdi...

Hiç yorum yok: